دست نوشته های یک پدر

دست نوشته های یک پدر

این صفحه را برای دخترم مینوسیم...
دست نوشته های یک پدر

دست نوشته های یک پدر

این صفحه را برای دخترم مینوسیم...

روزمرگی های پایان سال

امروز فیلم هفت دقیقه تا پاییز رو نگاه کردم نمیدونم چرا خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم.هنوزم خیلی پکرم.من چون خیلی فکر میکنم شدیدا حالا غمگینم.خدا چنین غمی رو نصیب هیچ پدر و مادری نکنه...

در اسفند به قدری شیب گذر زمان تند هست که واقعا تا میای بجنبی سال جدید شروع میشه.سال 90 هم که واسه من سال به یاد موندنی خواهد بود پس این شیب تند همچین بد هم نیست واسه ما.جالبه با تمام مشکلات اقتصادی که گریبان این ملت درمانده رو گرفته اما هنوز نوروز رو به شدت پابرجا نگه میدارند و رسوم این آیین فوق العاده رو به خوبی ادا میکنند.حال و هوای خیابونها اینروزها شلوغ تر و پر ازدحام تر از همیشه هست ترافیک وحشتناک اما انگار شور و شوق نوروز دوست داشتنی تر از همیشه اش کرده.خلاصه جنب و جوش خرید عید رو خیلی دوست دارم.ماهی قرمز هم که خیابونها رو قرق کرده و با مامانی همش یاد دخملی میکنیم.قراره از همین امسال واسش یه ماهی کوچولو بگیریم و اگه خدا بخواد سال دیگه با حضورش این حس قشنگ رو بیشتر احساس کنیم.
ما هم از همین جمعه خانه تکونی امسال رو شروع کردیم و با توجه به وضعیت مامانی لیدر خانه فعلا من هستم و البته خونه تکونی امسال ما مثل همیشه نیست و کمی سبک تر اینکارو انجام میدیم.به هر حال این جمعه قرار کارها تموم بشه.

داستان انتخاب اسم همچنان ادامه داره و اگه بشه احتمالا در یادداشت بعدی کاندیداها رو اعلام خواهم کرد و البته یه چند تایی شانس خیلی زیادی دارند.جالبه ما بیشتر دنبال اسم های ایرانی بودیم از چند تا یونانی خوشمون اومده!!حالا ببینیم چی میشه.

مامانی خیلی برای انتخاب اسم و طرح اتاق و خرید سیسمونی در تلاشه و سرچ در گوگل کار هر روزش هست.البته بهترین سایت برای مادرای باردار نی نی سایت هست که واقعا خیلی کمک حال ما بوده و تجربه خانومهای باردار دیگه که بیشتر از ما تجربه دارند خیلی بدرد بخوره.البته این روزا به گزارش مامانی مثل اینکه نتیجه خیلی از سونوگرافی های تعیین جنسیت برعکس شده و این کمی ما رو ترس داده از اینکه خرید بکنیم و همه چی عوض بشه!! واسه همین خرید رو گذاشتیم واسه بعد تعطیلات نوروز.این هفته هم نوبت دکتر داریم و فکر کنم دیگه تو هفته 23 بشه با اطمینان بهتری در مورد جنسیت جیگیلیمون نظر داد.

بازم میگم دوست درم زود تر ببینمت.البته یادت باشه سر وقت بیای نه اینکه یوهو سورپرایزمون کنی زود تر بیایا!!بهتره از این پس بگم دوست دارم به موقع بیای!!!!

نظرات 8 + ارسال نظر
نلی سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:37 ق.ظ http://neli59.persianblog.ir/

به موقع میاد انشااله... راستی چرا این اسفند انقد زود می گذره

من و هسملی سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ق.ظ http://manohasmali.blogfa.com

من این فیلمو ندیدم، هر اسمی انتخاب میکنید یه تحقیق هم بکنید چون اگه جز اسمای تأیید شده آقایون نباشه، نمی زارن اورد شناسنامه کنید، مثل دختر عمه من! اسمش نیناد هست( یعنی دانشمند) ولی اجازه ندادن و توی شناسنامه نازنینه! صداش میکنن نیناد! اگه ممکنه این قسمت اسم دختر عممو حدف کنید فقط گفتم که بدونید!

یه چیزی دیگه هم که بچه پسر خاله هسملی تا دقیقه 90 پسر بود ولی دختر به دنیا آمد و بیچاره بچه همه سیسمونیش آبی بود! سونوی خوب برید که این سوتی ها نشه!
مراقب سحر هم باشید، ایام به کام

من و هسملی سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ق.ظ http://manohasmali.blogfa.com

نظرات تأییدی نیست! سوتی شد!

ضحی چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:43 ق.ظ http://zozooooo.blogfa.com/

منم چند روز پیش هفت دقیقه تا پاییزو دیدم خیلی روم تاثیر گذاشت بسیار ناراحت شدم ولی خیلی بی سرو ته تموم شد.
خسته نباشید بابا جون زحمتکش مرسی که به مامانی کمک میکنین و هواشو دارین.خسته نباشید.

سیندرلا پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:25 ب.ظ

سلام. خوب شد اسم این فیلم و گفتین که ما دیگه نریم ببینیم.به اندازه کافی آدم خودش مشکلات داره!!
ایشالله به سلامت باشه نینی.
من که حسابی مشتاقم بدونم چه اسم قشنگی برای نینی انتخاب کردین؟!
مطمئنم اسم قشنگی خواهد بود

جوجو سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:10 ق.ظ http://alahman.blogfa.com

سلام بابایی
ساله نومبارک
بنده خدا ها مردم چه کنند؟!
اگه الکی خوش نباشند هم که دیگه میپوسندکه!

لیلی و مجنون دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:07 ب.ظ http://shmd.blogfa.com

به به چه حس و حالی...

خوشتون باشه! :)

فــــــرنازی :) شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:21 ب.ظ http://www.farnazi.blogsky.com

چرا آپ نمی کنین ؟ کجایین شما ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد