دست نوشته های یک پدر

دست نوشته های یک پدر

این صفحه را برای دخترم مینوسیم...
دست نوشته های یک پدر

دست نوشته های یک پدر

این صفحه را برای دخترم مینوسیم...

بازی گیدی

ایرسا خانوم ما هر روز داره رفتارهای جدیدی رو از خودش نشون میده. اگه چشمش نزنم واقعا فکر نمیکردم از دوسالگی اش تا الان که دو ماه هم نشده اینهمه تغییر خوب بکنه.مهد کودک صد در صد نقش خوبی داشته و خدارو شکر مهمترین معضل ایرسا که بد غذایی (بهتره بگم بی غذایی اش) بود داره حل میشه.شاید تصورش برای شما سخت باشه اما واقعا ایرسا بد غذا بوده و کلا چیزی نمیخورد اما حالا خیلی بهتر شده شاید تا فرم نرمال هم فاصله داشته باشه اما برای ما که به نخوردنش عادت داشتیم این تغییرات به چشم میاد. مثلا خوردن موز یا آب میوه برای ما تازگی داره!! راستی ایرسا عاشق ماکارونی و استانبولی پلو شده و اینم مدیون غذاهای مهدکودک هست.راستی اسم خاله اش هم خاله حدیثه هست که ایرسا خیلی دوسش داره.امیدوارم این تغییرات خوب مستمر باشه و دخملی ما بهترین باشه.


راستی ایرسا وقتی میخواد من و مامانشو به بازی و اتاقش دعوت کنه میگه بازی گیدی یعنی بریم تو اتاق بازی و باهاش بازی کنیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا کوچولو جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ب.ظ http://alirezanoori.niniweblog.com/

سلام دوست خوبم
طاعاتتون قبول و عیدتون مبارک.
یه عیدی به من بده و دلم و شاد کن، الهی که خدا به حق این عید عزیز بهتون بهترین عیدی رو بده...
من در جشنوارۀ تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کردم و شما می تونید بهم کمک کنید.
کافیه با موبایلتون 179 را به 20008080200 پیامک کنید و بهم رای بدید.
خواهش می کنم این کمک و بهم بکنید. فقط تا ساعت 24 امروز فرصت پیامک دادن هست.
تا الان 900 رای جمع شده و من هنوز نفر پنجم هستم ولی فاصله با نفرات سوم و چهارم خیلی کمه.
اگه می دونستید پیامک شما چقدر برام ارزشمنده همین الان رای می دادید.
از این که لطفتون رو دریغ نمی کنید سپاسگزارم.
آرزو می کنم خداوند بهترین عیدی ها رو که به بهترین بنده هاش میده، بهتون بده.

خرید اینترنتی جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:35 ب.ظ http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد