دست نوشته های یک پدر

دست نوشته های یک پدر

این صفحه را برای دخترم مینوسیم...
دست نوشته های یک پدر

دست نوشته های یک پدر

این صفحه را برای دخترم مینوسیم...

حساسیت دختری

خوب هفته پیش ایری جان سرما خورد این هفته بدنش پر شد از دونه های قرمز اینقدر شکلات خورد تو هفته گذشته حساسیت ایجاد کرد واسش.مجبور شدم صبح کارو  بیخیال بشم  با مامانی بردیمش دکترش هم چکاب دوسالگی هم نشون دادن دونه ها.خدا رو شکر دونه ها که مال حساسیت بود و دکتر هم مثل همیشه از وزنش شاکی بود و به شوخی گفت دیگه باید همینطوری ایری جان رو قبول کنیم دیگه از بدو تولد ده کیلو بوده!!


ایری جان دو سه روزه شدیدا حساس شده و فوری لج میگیره ما هم سعی میکنیم با افزایش صبر و حوصله تحملش کنیم.


****

دو سه روز پیش پدری رو دیدم که از مریضی وحشتناک دخترش که با مرگ و زندگی دست و پنجه نرم میکنه داغون داغون شده بود چون میشناسمش واقعا حالتاش تغییر قیافه اش درد آور بود به قول سحر اون شاید حتی زود تر از دخترش باطل بشه.خلاصه خیلی به فکر رفتم با توجه به اینکه حالا پدرم و میفهمم اون پدر چی میکشه فقط میتونم آرزو کنم مشکلاتش حل بشه و هیچ پدری رو درگیر مریضی فرزندش نکنه.

نظرات 1 + ارسال نظر
پگاه یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:15 ب.ظ http://pegah.blogfa.com

وای دیگه کارتون دراومد، بچه ها همین که پا میذارن توی 2 سالگی جیغ جیغو و لجباز میشن، مراعاتش رو بکنین، ولی باید تحمل کنین دیگه. تا وقتی که نتونه درست صحبت کنه جیغ میزنه، چون میخواد منظورش رو منتقل کنه ولی نمیتونه. بیشتر براش وقت بذارین و باهاش صحبت کنین اینجوری هم احساس میکنه که توجه بهش دارین و از نیازهاش با خبرید و هم زودتر توی حرف زدن راه میوفته. یه ماچ گنده هم از طرف من بکنیدش
راستی آقای پدر میتونین توی تنظیمات وبلاگتون این کد نظرات رو ببندید، چون هر بار که میخوام نظر بذارم بار اول میگه کد رو صحیح وارد نکردید وقتی رفرش میکنم و دوباره کد رو وارد میکنم دکمه ارسال نظر دیگه کار نمیکنه و باید کلا صفحه نظرات رو ببندم و دوباره باز کنم تا بتونم ارسال کنم. ببخشید فضولی کردم هااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد